ایلیا جیگرایلیا جیگر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

بابایی ♡ ایلیا ♡ مامانی

اندر احوالات هجده ماهگی

1392/10/25 10:51
326 بازدید
اشتراک گذاری

      
18 ماهگی پسر گلم مبارک باشه

خدایا هزاران مرتبه شکرت واکسن هجده ماهگی یک روز زودتر یعنی روز هشتم خرداد زدیم خیال خودمونو از بابتش راحت کردیم .سعی کردم تا روزهای قبلش حسابی بدنتو قوی کنم اونم بااب جوجه چون میدونستم کمک زیادی میکنه و همون هم اثر خودشو کرد و شما اصلا تب نکردی فقط یه دو سه ساعت جای واکسن پای چپت درد میکرد و شما هم غرغر میکردی همون روزی که واکسن زدی بردیمت فروشگاه و شما کلی از پله برقی رفتی بالا و پایین .
دیگه توی سبد خرید خیلی آقا میشینی وهر چی که من از قفسه برمیدارم شما از من میگیری و میزاری تو سبد پسرم بزرگ شده دیگه .هایپر هم که میریم حتما باید سبد خرید ماشینی کرایه کنیم تا شما کل زمان خرید رانندگی کنی چند وقتی که تلاش میکنم پوشک ازت جدا کنم خیلی سخته خدا کمکم کنه از نوزادی که تو خواب اصلا جیش نمیکردی پوشک شب ازت گرفتم و شبا بدون پوشک میخوابی اما هنوز جیش کردن حس نمیکنی منم سخت نمیگیرم میزارم وقتی که از شیر گرفتمت .
میدونی که جای جیش تو دستشویی حتی عروسکت هاپویی  هم خودت میبری رو لگنت و سر پا میکنی وقتی بهت میگیم ایلیا جیش کن روی دو پا میشینی صدای جیش در میاری.
 توی کار خونه به مامانی خیلی کمک میکنی اسباب بازیاتو تو سبد میزاری برای مامان سفره میندازی و وقتی غذات تموم شد ظرف غذاتو بر میداری میاری تو اشپزخونه حدودا یه چند وقتی میشه که برات یه قلک خریدیم شبیه یه موشه خیلی بامزس تا جای سکشو برات باز کردم هر چی سکه دستت بود ریختی داخلش تازه رفتی سر کیفم و هر چی پول داشتم برداشتی انداختی تو شکم اقا موشه ایشالله از همین بچگی پس انداز یاد بگیری راستی اگه سوار ماشین بشیم یا جایی خرید بریم پول کرایه یا خریدو حتما شما باید پرداخت کنی تقریبا دیگه غذات خودت میخوری  خدا رو شکر.

 کلماتی که خیلی میگی:
اندَل= ایول
اومباه=روباه
 بِن بِن=بن تن
انی =هانی(توی یه موزیک ویدئو طرف میگه هانی توهم تکرار میکنی)
آنو=علو
الستودیولپل=ارستو دیولوپر (  تو تبلیغات زیاد میگن تو هم تکرار میکنی )
پتقا=پرتقال
ایا= ایلیا مثلا میپرسی اسمت چیه؟ میگه:اییا
مو= میو
ان به= انبه
پته=پسته
پیسی= پیشی
به به = همون به به خودمون
بنیم=بریم بعضی وقتا میگی بنیم بیلون
اینَ ما=اینم میخوام
هماپما= هواپیما

بعضی وقتا من میگم ایول ایوله تو  میگی ایول
دوباره من میگم ایلیا تاج سَر ِِ تو دوباره میگی ایول
یا
من میگم خوشگل مامان کیه کیه تو میگی اییا
من میگم عزیز مامان کیه کیه و تو دوباره میگی اییا

به همه خوراکیها میگی هام فرقی هم نمیکنه چی باشه
پسندها (1)

نظرات (0)