ایلیا جیگرایلیا جیگر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

بابایی ♡ ایلیا ♡ مامانی

پسملی سی و چهار ماهه من عشق من

1393/7/15 21:35
416 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگل  مامانی الان دیگه تو سی و چهار ماهگیت هستی خیلی بلا و شیطون شدی کلی دیگه حرف میزنی حرفای با مزه ,مثلا همین امروز به بابایی میگی بریم دستشویی رفتی اونجا نمیدونم چه ادا و اصولی از خودت در اوردی که بابایی میگه ایلیا خیلی فیلمی بعد شما میگی نه من ایلیایم بابایی باز میگه فیلمی باز شما میگی نه من ایلیایم دیگـــــــــــــــــــــــــــه بابایی میگه بله ایلیایی ولی ایلیای فیلم دوباره شما میگی :فیل من فیلم  من فیلم  بزار خودم بشورم خودم بشورم بچمون دیگه بزرگــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ شده میخواد دیگه میره دستشویی خودش خودش بشوره قابل توجه خاله ای پارا.

از آقا پلیس خیلی حساب میبری اونم نه اینکه بترسی از اینکه مبادا کارهای بد تورو ببینه و جایزه نده تا یه حرکت اشتباهی میکنی میگم آقا پلیس میبینه و دیگه به شما جایزه نمیده حالا جای اقا پلیس در  دستگاه آژیر اتش نشانی که تو آشپزخونس هم قرار دادم  و میگم اقا پلیس داره از اونجا شمارو میبینه اومدی زیر الارم و میگی آقای پلیس دست شما درد نکنه یعنی کلی پاچه خاری

پسندها (2)

نظرات (0)