ایلیا جیگرایلیا جیگر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

بابایی ♡ ایلیا ♡ مامانی

من و ایلیا(بابایی هم مسافرت)

1393/11/20 14:43
415 بازدید
اشتراک گذاری

 

این چند وقتی که بابایی تشریف بردن سفر من به همراه شما دست به کارهای مهمی زدیم یکیش همین طراحی یک شهرک در تراس خونه

تمرین  موسیقی در حد  اعلاء تازه شجریان هم تشریف دارین چَه چَه میزنی بیا وببین

اینجا هم شما یک  استاد دانشگاه هستید و از دانشجوتون که مامانی باشه درس میپرسین

اینجا هم شما به مامانی کمک کردی که برات کلوچه خرمایی بپزم و شمکت طاقت نداره همش میگه کلوچه میخوام

این عکس صرفا برای پز دادن گذاشتم

ایلیای شمکو میگه : مامانی اجازه میدی یک عدد بردارم .من هم اجازه دادم و شما یک عدد به قول خودت برداشتی و داری امتحانش  میکنی آی  با شکلات گرم میچسبه

 

پسندها (3)

نظرات (4)

آیسان ، ترانه
23 بهمن 93 17:16
سلام دوست عزیز ... از وبلاگ زیبای شما دیدن کردم ، خسته نباشید ... خوشحال میشم به من هم سر بزنید ... منتظر حضور و نظرات مکتوب شما هستم ... سپاس ... من لینکتون کردم دوست داشتید منم لینک کنید
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
23 اسفند 93 21:16
الهی فدای این پسر ناز بشم
مامان آنيتا
27 اردیبهشت 94 20:07
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
مامان محمدپارسا
4 خرداد 94 15:15
ای جان چه نازه خدا حفظش کنه مامانی میشه بی زحمت به پارسا که تو جشنواره شرکت کرده رای بدین البته اگه دوست داشتین عدد21 رو به شماره1000891010 ارسال کنید ممنون میشم با هر گوشی که دمه دستونه رای بدینایشالله جبران کنیم
مامانی و بابایی
پاسخ
من به شما هم رای دادم عزیزم