ایلیا جیگرایلیا جیگر، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

بابایی ♡ ایلیا ♡ مامانی

ایلیای هفت ماهه من

1391/5/6 19:48
224 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر ناز نازی مامان هفت ماهگیت مبارک باشه عزیزم قلب و روح مامان این روزا دیگه قشنگ میشینی  به موسیقی خیلی علاقه داری و کارهای مارو هم خوب تقلید میکنی  عاشق تبلیغاتی وقتی شروع میشه هر چی صدات میکنیم حرف میزنیم دست میزنیم ذره ای از جات تکون نمیخوری  تا تبلیغات تموم بشه تازه میگی هوم یعنی چیه کارم داشتین!!!  خوبم قر میدی و سر سری میکنی  خیلی هم حرف میزنی بعضی وقتا ریتم آهنگ اجرا میکنی من که تعجب میکنم مثل ما که تو حال خودمون یه آهنگی زمزمه میکنیم تو هم در حال بازی کردن همین کار میکنی خیلی برام جالبه  عاشق رنگای تندی مخصوصا نارنجی ولی غر غرو هم هستی خیلی نمیدونم اینو از کی ارث بردی!!!!!! دوست دارم هزارتا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

علی خوشتیپ
8 آذر 91 8:19
سلام خاله جون.عزاداریهاتون قبول .من تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کردم...کدم 35 میشه به من رای بدید.تا پنجشنبه وقت هست ممنونم